Sunday, March 21, 2010

Khemah Kerja GPTD UNISEL berjaya

Bestari Jaya, 21 Mac 2010 - Khemah Kerja GPTD UNISEL telah berjaya dilaksanakan bermula 19 -21 Mac 2010 di Kampus Bestari Jaya. Program ini bertujuan untuk penyediaan dokumen lengkap sebagai persediaan Majlis Perhimpunan Agung Tahunan (MPAT) buat kali kedua dan kali pertama sebagai organisasi berdaftar di Unisel. Lebih menarik MPAT kali ini akan meraikan Ulang Tahun 1 tahun GPTD UNISEL. Walaupun baru berusia setahun jagung, tetapi program dan projek yang dianjurkan telah mendapat sambutan daripada warga kampus.

Terkini adalah PILOT : Pidato Lorong Tengah yang akan berlangsung pada 25 Mac 2010 Khamis di Dewan Biru, Pusat Komuniti Pelajar memperkenalkan Aktivis Turki & Grup Al-Fateh, Sdr Faiz Ali yang berkongsikan pengalaman beliau di Turki. Insya Allah beliau akan membawa sekali pelajar Turki untuk hadir menyampaikan sedikit tentang Badiuzaman Said Nursi. Turut dijemput Sdr Mohd Idris, Presiden Gamis akan menyentuh tajuk "Meneladani Ketokohan Sultan Muhammad al-Fateh".

Dalam khemah kerja juga, Ucapan Dasar Presiden yang berjaya disiapkan sepenuhnya. Beberapa proposal untuk gerak kerja Grup Wali Songo, Grup Ibn Battutah, Grup Hamka, & Grup Cheng Ho telah siap sepenuhnya. Hanya tinggal untuk dihantar ke Bahagian Hal Ehwal Pelajar menunggu kelulursan program. Dijangka grup-grup ini akan ke misi luar negara pada bulan November ini.


No comments:

Post a Comment


Related Posts with Thumbnails