Friday, December 11, 2009

Bestari Sportwear Centre menaja pakaian aktivis XPDC HAMKA

Bestari Jaya, 10 Disember 2009 - Bestari Sportwear Centre telah menaja pakaian (vest) Aktivis Grup Hamka yang akan melaksanakan XPDC HAMKA beberapa hari lagi. Majlis penyerahan ringkas telah diadakan dengan Penasihat, En Izwan Suhadak Ishak sebagai wakil telah menerima sumbangan 8 helai vest daripada Puan Jeanne (berasal dari Filipina) yang merupakan isteri kepada Pengurus, Encik David Ananthan.

"Terima kasih kepada Untie Jeanne kerana sudi menyumbang dan menyokong projek khidmat sosio pendidikan ini. Saya kira, budaya ini patut dicontohi oleh syarikat yang lain sebagai tanda mendokong tanggungjawab sosial", kata Izwan ketika ditanya oleh pemberita. Puan Jeanne berkata, "Program ini memang bagus, membantu orang yang dalam keadaan kesusahan. Saya harapkan program ini akan berjaya".

Bestari Sportwear Centre adalah merupakan syarikat pembekal alatan sukan dan menerima tempahan aksesori alat tulis dan pakaian. Sesiapa yang berminat untuk boleh berhubung terus di talian 016-3387002 atau emel di bestarisportwear@yahoo.com. Boleh juga ke pejabat di No 22, Jalan 3, Pusat Perniagaan Bestari Jaya, Bestari Jaya.

No comments:

Post a Comment


Related Posts with Thumbnails