Saturday, October 31, 2009

Istiadat Konvokesyen : Tahniah & Syabas kepada para graduan


Bestari Jaya, 31 Oktober 2009 - Buat kali ke-4 Unisel telah menganjurkan Istiadat Konvokesyen di Dewan Utama Kampus Bestari Jaya untuk meraikan kejayaan pelajar-pelajarnya. Akitivis GPTD UNISEL di minta untuk mengimbangi akademik dan aktiviti organisasi agar elemen inteletual dan kepimpinan seiring sejalan. Ada ramai yang cemerlang akademiknya tetapi lemah dari segi komunikasi dan kepimpinan. Sebagai aktivis masyarakat, keseimbangan tersebut dapat menambah kredibiliti dirinya dan usaha sumbangannya.

Disamping itu juga, diiringi program Festival Konvokesyen Unisel (Feskonisel) berhampiran Bangunan Canselori. Pada awalnya GPTD UNISEL, Grup Al-Fatih dijemput berkongsi tentang kajian tokoh Muhammad Al-Fatih sempena Feskonisel tetapi akhirnya dibatalkan ada sebab-sebab tertentu. Ini amat mengecewakan pihak Grup Al-Fatih dalam usaha menyampaikan mesej keunggulan Al-Fatih. Walau bagaimanapun, Grup Al-Fatih akan terus bergerak turun ke sekolah hingga ke universiti untuk meratakan gagasan dan semangat Al-Fatih.

Pimpinan GPTD UNISEL ingin mengucapkan Tahniah & Syabas kepada pelajar-pelajar yang berjaya menerima segulung kejayaan pada Istiadat Konvokesyen Kali Ke-4 2009 agar teruskan budaya ilmu di alam pekerjaan dan kekeluargaan. Lahirkanlah masyarakat yang cintakan ilmu demi membina tamadun khayra ummah (ummat terbaik).


Nota : Senarai penerima




No comments:

Post a Comment


Related Posts with Thumbnails