Thursday, March 10, 2011

SAKTI V melatih relawan lasak





6 Mac 2011, Sg. Congkak - Kem asas sukarelawan dan jatidiri SAKTI buat kali ke 5 berjalan dengan penuh jayanya. Walaupun sebelum ini menghadapi pelbagai rintangan dari aspek tarikh dan tempat, akhirnya kem SAKTI 5 ini menghimpunkan hampir 25 peserta baru dan lama dalam menjayakan misi GPTD untuk masa depan.

Pelbagai pengisian menarik juga disusun sebaiknya agar peserta mendapat manfaat yang secukupnya dalam masa yang singkat ini. Hakikatnya 3 hari 2 malam bukanlah tempoh masa yang sesuai untuk memberi pendedahan yang sematangnya dalam aspek sukarelawan, tetapi pendedahan awal dan cara berfikir yang didedahkan menjadikan peserta faham misi dan matlamat untuk melakukan kerja-kerja untuk ummat khususnya.


Tuan Haji Ahmad Azam, yang juga pengasas GPTD turut serta berkongsi ilmu dan pengalaman dalam gerak kerja di arena antarabangsa. Tidak ketinggalan, slot pengisian rohani oleh Ustaz Badrul Amin memantapkan lagi jiwa-jiwa peserta dalam melaksanakan misi Rahmatan lil Alamin.


Terima kasih dan tahniah diucapkan buat semua ahli jawatankuasa dan peserta yang terlibat untuk SAKTI kali ini. SAKTI 5 kali ini bersedia menguatkan lagi gerak kerja perjuangan GPTD untuk masa hadapan. Semoga apa yang dirancang dirahmati dan dipermudahkan olehNya.

Tahniah Semua.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails