Friday, December 10, 2010

GPTD Unisel ke Misi Bantuan Banjir di Kedah

Kuala Lumpur, 10 Disember 2010 - Grup Pengkaji Tamadun Dunia (GPTD) Unisel dengan kerjasama Malaysian Relief Agency (MRA) akan menjalankan Misi Bantuan Banjir ke Alor Setar, Kedah. Sukarelawan GPTD seramai 11 orang diketuai oleh Sdri Hdariyani Kampun akan bersama-sama kelapangan untuk membersihkan kawasan taman perumahan yang dilanda banjir teruk baru-baru ini.

Dimaklumkan bahawa IPT lain juga turut serta antaranya KLMU, MSU, & Kolej Komuniti selain Unisel Kampus Bestari Jaya. Satu rombongan bas akan di hantar dengan misi membersihkan kawasan rumah dan sekitar di Taman Tabung Haji. Misi akan selesai pada hari Ahad ini. "Saya baru hubungi MRA semalam dan alhamdulillah 11 orang siap untuk berkhidmat untuk masyarakat", kata Hdariyani yang juga merupakan Setiausaha GPTD Unisel yang baru pulang dari XPDC Wali Songo di Jawa, Indonesia. "Pengalaman semasa di Posko Merapi di Jawa Tengah akan digunakan semasa dilapangan", tambah Hdariyani lagi.

-Unit Media


3 comments:

  1. untung nya kampus unisel....syabas...

    ReplyDelete
  2. Salam, Syabas dan Tahniah Kepada GPTD Unisel kerana berjaya melaksanakan satu misi murni, dan diharapkan agar GPTD trus maju dan dpt mengharumkan nama unisel.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih atas sokongan anda semua.

    ReplyDelete


Related Posts with Thumbnails